こよなくHWANHEEたんを愛し、柱の陰からMYNAMEを応援し続けるアジュンマの日記でございます。
http://pyontokuya50.blog111.fc2.com/
admin
 

プロフィール

ぴょんとくや

Author:ぴょんとくや
R&BシンガーHWANHEE&アイドルMYNAME溺愛中♡
あちこちからお気に入りをスクラップ?しながら想いを綴ってます。

検索フォーム

QRコード

QR

놀이에 왔어

--.--.--/ --:--(--)
 
編集[管理者用]

놀이에 왔어

2013.02.03/ 11:43(Sun)
韓国語も分からないオンマは

英語も分かりませんが

日本語もおかしいと最近娘に突っ込まれました⤵

翻訳機もいまいちだけど仕方ないですね~

HWANHEE BOYSも脱出かな

私の中ではかなり前から脱出してますけどね♪

[Trans - Interiew] ‘MYNAME’, 彼らの名前でデビューした。完全に変わりました

130125 nocut



音楽産業での最上であるために彼らの名前を使用する5人の奴、MYNAME(Gunwoo、Seyong、Insoo、JunQ、Chaejin)は返り咲きました。
それらが先の6月デビューアルバムをリリースしてから、7か月がたちました。
MYNAME(彼らは短期休暇の後に返り咲いている)は非常に変わりました。
それらのデビュー期間中のそれらの新鮮なイメージは消えました。また、それらは、もっと成熟されるようになりました。
新しいK-ポップスターとして様々な日本の促進を終えた後に、MYNAMEがメンバーの改良された技術で満たされる、それらの2番目の単一のアルバム「MYNAME SECOND SINGLE」をたずさえて戻ってあります。
テーマ・ソング「ただその小さなもの」はブレーブ・サウンドの公園Hyunjoongによって書かれ作曲されました。この人はさらにSistar、TeentopおよびT-祭壇座のためにヒットソングを作りました。
この歌には電子の現在の流行を追う人およびリバイバルの音の人気に投じやすいミックスを備えた精巧なメロディーがあります。
「前のアルバムのタイトル・トラック「HELLO & GOODBYE」持っていた、1つの、もっと尊厳だった、この歌がより人気に投じやすい間、感じます。
表現するのは歌です、1つの、彼が愛しているが、常に偽っている女性の試みをさせることができない男心、彼。」
(Gunwoo)
さらに、それらは、改善された音楽的技能用の注意を引いています。
これらの奴はデビューの前にさえ強いボーカルの技術とともに来ました。しかし、このアルバムで、特に、それらは、完全な公演を示すより多くの完全なライブの歌い公演技術を備えます。





The five guys who use their name to be the best in the music industry, MYNAME (Gunwoo, Seyong, Insoo, JunQ, Chaejin) have made their comeback. It’s been 7 months since they released their debut album last June. MYNAME, who are making their comeback after a short break, have changed a lot. Their fresh images during their debut period have disappeared and they’ve become more matured.

After completing a variety of Japanese promotions as the new K-pop stars, MYNAME are back with their second single album ‘MYNAME SECOND SINGLE’ which is filled with the members’ upgraded skills.

The title song ‘Just That Little Thing’ was written and composed by Park Hyunjoong of Brave Sound, who also made hit songs for Sistar, Teentop and T-Ara. This song has a sophisticated melody with a catchy mix of the current trendy electronic and retro sounds.

“The previous album’s title track ‘HELLO & GOODBYE’ had a more dignified feel, while this song is more catchy. It’s a song that expresses a man’s feelings of not being able to let go of the woman he loves but is always deceiving him.” (Gunwoo)

They’re also capturing attention for their improved musical skills. These guys came with strong vocal skills even before their debut, but with this album especially, they are armed with a more perfect live singing and performance skills to show a perfect performance.






MYNAMEは、背景としてメンバーの血液を流す努力および技術を備えたそれらの光る進歩を示しています。
それらが復帰促進に先立つ秘密武器を持っているかどうか尋ねられた時、彼らは彼らが単に受理されたいと言うことで応じました。
「一般大衆、まだ私たちの歌とそれを知らない、外に遠くに達しない、しかし音楽家および歌手、私たちの歌のように実際に。
私たちは他の歌手によって受理される歌手になりたい。」
(Insoo)
MYNAMEは音楽産業の最良のボーカリスト、Hwanheeの学生としてそれらの初期のデビューの間に有名でした。
それらはさらに「Hwanhee少年」と呼ばれ、それらを尾行する教師の影がありました。
しかし、ちょうど1および半期では、MYNAMEは朝鮮を超過しジャパンへさらに進むことにより断食進歩をしました。
MYNAMEは非常にSBSの上で「Inkigayo」を促進するでしょう。



MYNAME are showing their shining improvement with the members’ blood-shedding efforts and skills as the background. When asked if they have a secret weapon ahead of their comeback promotions, they replied by saying they only want to be accepted.

“The general public still don’t know our songs and it doesn’t reach out far, but musicians and singers really like our songs. We want to be singers who will be accepted by other singers.” (Insoo)

MYNAME were famous during their early debut as the students of the music industry’s best vocalist, Hwanhee. They were even called ‘Hwanhee Boys’ and had their teacher’s shadow tailing them. But in exactly 1 and a half years, MYNAME have made fast progress by exceeding Korea and even advancing into Japan.

MYNAME will promote a lot after their comeback performance on the 27th on SBS ‘Inkigayo’




スポンサーサイト
 
Category: MYNAME
編集[管理者用] Trackback(0) Comment(0) 
 
Comment

 

name
title
mail
url
comment
password

 Secret?

 

 

 

 

Trackback
 
Copyright © 2017 ちょんちょに~ ぴょんとくおんまが行く, all rights reserved.
 
